W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Dziś jest niedziela 22 grudnia 2024 r. Godzina 03:50 Imieniny Bożeny, Drogomira, Zenona

Kolejny projekt kierowany do szkół w Gminie Pieniężno.

Od 1 sierpnia 2012 r. rozpoczęliśmy  realizację projektu o nazwie "Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Pieniężno", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Projekt w całości refundowany jest ze środków Unii Europejskiej, a jego wartość wynosi 126 160,00 zł.

Realizujemy projekt  w roku szkolnym 2012/2013 we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie gminy, tj. Szkole Podstawowej w Pieniężnie, Szkole Podstawowej w Lechowie, Szkole Podstawowej w Pakoszach oraz Szkole Podstawowej w Piotrowcu.

Uczestnikami projektu mogą być wyłącznie uczniowie i uczennice, które w roku szkolnym 2012/2013 będą uczęszczać do klas I-III szkoły podstawowej.


W ramach realizowanego projektu szkoły podstawowe doposażą swoja bazę oświatową w pomoce dydaktyczne wynikające z procesu indywidualizacji nauczania i wychowania zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego w klasach I-III  określonej rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. Edukacja wczesnoszkolna ma stopniowo i możliwie łagodnie przeprowadzić dziecko z kształcenia zintegrowanego do nauczania przedmiotowego w klasach IV-VI szkoły podstawowej. Jednocześnie ma zapewnić kontynuacje i ciągłość procesu edukacji rozpoczętego w przedszkolu.

W wyniku realizacji projektu nasze placówki oświatowe staną się doskonale doposażoną baza dydaktyczną w której to dziecko i jego potrzeby staną się najważniejsze, gdzie będziemy mogli dobierać dla uczniów indywidualne programy nauczania tak aby były zgodne z ich indywidualnym tempem rozwoju i możliwościami uczenia się.
  

Koordynator projektu  
 

Mateusz Sobieszczuk

Data dodania 07 sierpnia 2012