Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie
W imieniu organizatorów zapraszamy dzieci i młodzież do wzięcia udziału w konkursie historycznym z okazji „100-lecia odzyskania niepodległości”
Regulamin
Międzyszkolnego Konkursu Historycznego
„100-lecie odzyskania niepodległości”
- Organizatorzy:
- Szkoła Podstawowa im. Ziemi Warmińskiej w Pieniężnie (adres: ul. Ornecka 8, 14-520 Pieniężno)
- Gimnazjum Publiczne im. Jana Pawła II w Pieniężnie (adres: ul. Ornecka 1, 14-520 Pieniężno).
- Cele konkursu:
- Kształtowanie postaw patriotycznych młodzieży poprzez propagowanie i pogłębianie wiedzy historycznej z zakresu historii Polski od I Wojny Światowej do 1989 r.;
- Uczczenie setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę.
- Organizacja konkursu
- Niniejszy Konkurs ma zakres gminny i jest przeznaczony dla uczniów klas V-VII szkoły podstawowej.
- Szkoła zgłasza do Konkursu 3-osobową drużynę, w skład której wchodzi po jednym uczniu z klasy V, VI i VII.
- Zgłoszenia drużyn należy kierować do sekretariatu Szkoły Podstawowej im. Ziemi Warmińskiej w Pieniężnie za pośrednictwem poczty mailowej na adres: sekretariat@sppieniezno.pl w terminie do dnia 30.04.2018 r.
- Zgłoszenie winno zawierać: imiona i nazwiska uczestników, klasę oraz nazwę szkoły. Do zgłoszenia należy również dołączyć skan oświadczenia rodziców lub opiekunów prawnych niepełnoletniego uczestnika, o którym mowa w punkcie IV niniejszego Regulaminu.
- Konkurs odbędzie w dniu 24.05.2018 r. o godz. 8:00 w sali kolumnowej Gimnazjum Publicznego im. Jana Pawła II w Pieniężnie.
- Zadania konkursowe będą rozwiązywane wspólnie przez wszystkich członków drużyny.
Data dodania 16 kwietnia 2018