W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Dziś jest sobota 14 czerwca 2025 r. Godzina 14:24 Imieniny Bazylego, Elizy, Justyny

Głosuj na logo Polski!

Szanowni Państwo,
 
[START]Od połowy lat 90. ubiegłego wieku trwają próby opracowania oficjalnego logotypu Polski oraz spójnej
opowieści. Ta potrzeba nigdy nie została zrealizowana i Polska pozostaje jednym z nielicznych państw na mapie Europy bez swojego logo.[KONIEC]
 
W 2013 r. Rada Promocji Polski działająca pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, zatwierdziła dokument „Zasady promocji marki POLSKA”. Członkowie Rady przyjęli także zaproponowaną linię znaku. Opiera się ona na koncepcie „sprężyny” zaproponowanym przez zmarłego niedawno Wally Ollinsa, który od kilkunastu lat niestrudzenie namawiał polskie władzy do ujednolicenia opowieści promocyjnej o Polsce i jej znaku. Idea ta uosabia „Twórczą przekorę / Twórcze napięcie” Polaków zdolnych do kreatywnych zrywów, wytrwałej pracy i wielkich osiągnięć. Założenie to stanowiło punkt wyjścia do opracowania kompleksowej strategii komunikacji marki Polska, a także linii graficznej logotypu dla Polski.
 
Od kilku dni trwa głosowanie – Polacy wybierają jeden spośród trzech zaproponowanych projektów. Głosy można oddać na stronie www.logodlapolski.pl.
 
 
 Zachęcam do głosowania. 

Informacja nadesłana przez: Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK
 

Data dodania 23 października 2014